Back to fresh me!


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
ASSALAMUALAIKUM WBT




I've been so busy last few weeks. Nak cakap hectic pon boleh jugak. Frustrated yet a fun February. Ni dah March. Kebetulan hari ni off day (even basically still working at home). Saja nak manjakan diri sendiri since beberapa minggu ni stay late dekat kolej, balik lambat, buat extra kelas, meetings blah blah blah terasa sangat berubah jadi matang bila duit gaji bukan lagi rasa nak guna untuk borong beg kasut baju-baju berbagai style, instead sekarang dah mula invest untuk barang-barang rumah. Even dah mula fikir (dengan serious) untuk beli rumah, sigh! I'm getting old...





As a start, haritu beli almari baju. Benda yang dah aim sekian lama tapi jarang dapat expense sebanyak ni dalam sebulan. So, alang-alang beli, biar boleh pakai lama. Hence, ambek kau kemain gabak lagi.....






I swear it wasn't this big masa aku tengok dekat kedai. Perhaps bilik aku ni kecik nau tu yang bila tengok kat rumah rasa macam masyaAllah-besaunya-kau-lahabau.





And please ignore all the semak samun di sekitar bilik tersebut. All I want to share is I'm pretty proud with myself. Almari pertama yang aku beli sendiri (even before this pernah beli rak buku dengan dressing mirror) but I'm talking about almari baju okeh bajuuu. Soon, mungkin washing machine, kitchen essentials, katil ke... Living hall department aku delegate to bakal suami. Not referring to anyone, tapi siapa-siapa yang bakal kahwin dengan aku nanti, aku akan suoh dia kejekan ruang tamu semua. Tv, sofa, coffee table, curtains, carpets, segala lampu semua aku serah kat dia. Pandai-pandailah ye...





I was thinking to have a simple throwback for past few weeks since entry February langsung tak ada kan. So, kalau lepas ni godek-godek baca entry February tu maknanya tu semua entry throwback taw taw. Aku set date exactly the same as that story happens. Buat masa ni, sekian dulu. Nak lunch lapa hoooiiii!!!







Comments